فروش بهترین گونی نخی کنفی

فروش گونی نخی کنفی از گذشته تاکنون به صورت پررونقی انجام می‌شود چرا که گونی های کنفی که از الیاف طبیعی گیاه کنف تشکیل شده‌اند، خواص و ویژگی های جالبی دارند و می توان آن‌ها را برای تزیین و یا حمل و نقل بسیاری از کالاها مانند مواد غذایی و مصالح ساختمانی استفاده کرد. این گونی ها مقاومت خوبی در برابر تحمل وزن دارند. به همین جهت است که بسیار کاربردی هستند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات گونی کنفی با ما همراه باشید.

فروش بهترین گونی نخی کنفی

آشنایی با مشخصات گونی نخی کنفی

آشنایی با مشخصات گونی نخی کنفی گونی نخی کنفی در واقع همان پارچه های کنفی است که حدود ۸ هزار سال پیش این محصول توسط انسان مصرف می‌شد. گونی های نخی کنفی به این دلیل چنین نامی را به خود اختصاص می‌دهند که از الیاف گیاه کنف تشکیل شده اند. نخ های حاصل شده از گیاه کنف در واقع نوعی نخ طبیعی هستند که خواص جالبی را به گونی نخی کنفی بخشیده‌اند.

گونی های نخی کنفی رنگ خاکی و کرمی دارند. معمولاً این نوع از گونی ها برای تزیین و دکوراتیو کردن برخی از فضاها استفاده می‌شوند که ظاهر جذابی را در فضا به وجود می‌آورند. اما در حوزه حمل و نقل و پروژه های ساختمانی از گونی کنفی نیز استفاده های دیگری می شود. این گونی ها که از الیاف نخ کنافی حاصل شده اند در برابر تحمل وزن فوق العاده مقاوم هستند.

به همین جهت است که می توان از آن‌ها برای حمل انواع و اقسام مصالح ساختمانی استفاده کرد. اگر دقت کنید حتماً تا کنون متوجه شده اید که در دوران دفاع مقدس از گونی های کنفی برای بسته بندی کیسه های شن و ماسه جهت ساخت سنگرها استفاده می‌کردند. طول عمر و مقاومت گونی نخی کنفی بی‌نظیر است و به هیچ عنوان در سطح آن ها پارگی ایجاد نمی شود. چرا که در تار و پود موجود در ساختار این گونی تراکم زیادی وجود دارد.

پخش مستقیم گونی نخی کنفی

پخش مستقیم گونی نخی کنفی گونی نخی کنفی این روزها نیز توسط بسیاری از تولیدکنندگانی که در حوزه صنایع نساجی فعال هستند تولید می شود. این گونی ها سایز و ضخامت های مختلفی دارند که با توجه به این ویژگی‌ها در موارد مختلفی آن‌ها را استفاده می کنند. پخش گونی نخی کنفی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم صورت می گیرد که پخش مستقیم این محصول مزایای بیشتری دارد و باعث می‌شود تا گونی نخی کنفی در حجم بالا با قیمت پایین تر در دسترس متقاضیان قرار بگیرد.

جالب است بدانید که امروزه نیز گونی کنفی مانند تمام محصولات موجود در بازار به صورت آنلاین و کاملاً غیر حضوری پخش می‌شود و با پخش آنلاین این محصول تمام افراد در هر نقطه از ایران در سریع‌ترین زمان می‌توانند به گونی کنفی دسترسی پیدا کنند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.