مرجع خرید گونی حبوبات

گونی حبوبات درجه یک وسیله بسته بندی و جا به جایی انواع حبوبات است که در حفظ کیفیت و ماندگاری حبوبات نیز بسیار موثر بوده و غالبا در عمده فروشی یا خرده فروشی ها و در انبارهای نگهداری حبوبات از آن استفاده می شود. مجموعه برگا مفتخر است که به عنوان مرجع خرید گونی حبوبات اعلا، انواع با کیفیت این کالا را با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید و به مراکز تولید و بسته بندی حبوبات ارائه می دهد.

مرجع خرید گونی حبوبات

آشنایی با مفاهیم صنعت گونی

آشنایی با مفاهیم صنعت گونی گونی کیسه ای است که با استفاده از الیاف زبر و بادوام طبیعی همچون چتایی، کنف و شاهدانه و یا از انواع الیاف مصنوعی نظیر پلی پروپیلن، بافته شده و برای بسته بندی و جابه جایی انواع خشکبار و مواد غذایی و کشاورزی یا مواد شیمیایی و گچ و سیمان به کار می رود.

پلی پروپیلن از پلیمریزاسیون پروپیلن تولید شده و از پر کاربرد ترین مواد پلاستیکی مصرفی جهان است که امروزه در تولید گونی ها و کیسه های حمل مواد به صورت گسترده استفاده می شود.

کیسه های پلی پروپیلن با وجود استحکام قابل قبول دارای وزنی پایین بوده و به دلیل همین ویژگی خاص در بسته بندی بسیار پر کاربرد است. گونی هایی با این جنس از پلاستیک جهت افزایش استحکام، لایه ای از لمینت نیز روی آن کشیده می شود و به جامبو بگ نیز معروف هستند.

جامبو بگ ها ممکن است به سفارش مشتری و بسته به نوع کاربرد و این که برای حمل چه ماده ای استفاده شوند از الیافی با ضخامت کم یا زیاد بافته شوند. همچنین بسته به نوع کاربرد آن در حمل، جابه جایی یا تخلیه مواد از نوع ساده با ورودی باز یا ته بسته استفاده می شود.

از ویژگی های برجسته این ماده که آن را مناسب ساخت گونی و کیسه های حمل کرده است علاوه بر استحکام و سبکی، ارزانی و کم هزینه بودن آن نیز بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان آن قرار گرفته است.

خرید کارخانه گونی سیمان

خرید کارخانه گونی سیمان یکی دیگر از انواع گونی های پلاستیکی، کیسه های آدستار است که به گونی سیمان معروف بوده و ویژگی های منحصر به فردی دارد. این کیسه ها دوخته نمی شوند و بدون به کار بردن چسب و تنها با پرس حرارتی بسته می شوند.

این گونی ها در مقابل آب و آفتاببسیار مقاوم و عایق بوده و از هدر رفت مواد در هنگام پر کرد. کیسه های آدستار سبک و با استحکام بالا بوده و به دفعات قابل استفاده هستند.

مجموعه برگا با به کارگیری بهترین و با کیفیت ترین متریال و استفاده از تخصص مهندسین متعهد توانسته است در صنعت تولید گونی وکیسه های بسته بندی حرف زیادی برای گفتن داشته باشد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.